5.0
gebaseerd op 40 reviews

Via mijn zus hoorde ik over de nagelsalon van Bianca. Ik ben heel tevreden met de service en het set! Bianca stelt je helemaal op je gemak en neemt je mee in het hele proces. (was voor mij de eerste keer dat ik zo’n set liet zetten) Meteen door gepland voor de volgende keer.

Roelien - 7 maanden geleden
Jeanet - 8 maanden geleden

Een hele mooie style volle salon waar je vriendelijk wordt ontvangen. Voelde me gelijk op me gemak . Nagels zijn heel mooi en natuurlijk gedaan .

Linda - 9 maanden geleden
Ilse - 11 maanden geleden
Dicky - 11 maanden geleden

Fijne salon. Goede uitleg. Prettig contact.

Yolanda - 11 maanden geleden

Ik ben heel tevreden over Bianca. Werkt hygiënisch en nauwkeurig. Je kan ook kiezen uit heel veel kleuren en verschillende soorten nailart.
Toppertje!

Marion - 11 maanden geleden

supper lieve dames
gezellig en voor het eerste keer m’n nagels gedaan maar zeker niet de laatste keer ga zo door!

Shukran - 11 maanden geleden

Dank je wel🥰

bdprofnails

Super kundig, vriendelijk en snel. Het resultaat is prachtig en heel zorgvuldig aangebracht! Ben er echt blij mee

Jeanine - 12 maanden geleden

Heel fijn en goeie en leuke gesprek stoffen gehad tijdens nagels bijwerken en hele mooie nagels terug gekregen
Kwaliteit voor een goeie prijs heel blij ermee

Blomdina - 12 maanden geleden